Wyposażenie ogrodu, paleniska ogrodowe, meble ogrodowe i donice
Polityka zwrotów i reklamacji

1. Odstąpienie od umowy

1.1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

1.2. Termin 14 dni liczy się od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru.

1.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Kupujący musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

1.4. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.

1.5. Jeśli Kupujący złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed przyjęciem oferty przez Sprzedawcę, oferta przestaje wiązać.

1.6. Sprzedawca zwróci wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

1.7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania.

1.8. Kupujący powinien odesłać towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, na adres:

INFIRE Karol Lipka
ul. Obwodowa 3
11-500 Gajewo

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

1.9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

1.10. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

1.11. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 


2. Procedura reklamacyjna

2.1. Niezależnie od praw wynikających z gwarancji, Kupującemu przysługują uprawnienia z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

2.2. Kupujący ma prawo wyboru trybu reklamacji: naprawy produktu lub jego wymiany na nowy.

2.3. Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od daty zakupu. Zgłoszenie niezgodności produktu z umową powinno nastąpić nie później niż 2 miesiące od jej wykrycia.

2.4. Reklamacja przysługuje w szczególności, gdy:

  • Produkt posiada wady fizyczne;
  • Produkt nie posiada właściwości lub cech, o których zapewniał Sprzedawca;
  • Produkt nie jest zgodny z opisem umieszczonym przez Sprzedawcę.

2.5. W celu skorzystania z uprawnień z tytułu rękojmi, Kupujący proszony jest o przesłanie reklamowanego produktu w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem podczas transportu na adres:

INFIRE Karol Lipka
ul. Obwodowa 3
11-500 Gajewo

Do przesyłki należy dołączyć:

  • Dokładny opis wady oraz termin jej wykrycia;
  • Dane kontaktowe Kupującego;
  • Dowód zakupu (faktura imienna, faktura VAT lub inny dowód zakupu).

Dla przyspieszenia procesu reklamacyjnego, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o zgłoszeniu reklamacji na adres e-mail: sales@infire.pl, podając powody reklamacji, numer rachunku bankowego oraz pełne dane adresowe Kupującego.

2.6. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.

2.7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, zgodnie z umową sprzedaży.

2.8. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa, wiązałaby się z nadmiernymi kosztami lub Sprzedawca nie zdołałby naprawić produktu w określonym czasie, Sprzedawca, stosownie do życzenia Kupującego:

  • Zatrzyma reklamowany produkt i zwróci Kupującemu koszty jego zakupu;
  • Zwróci Kupującemu zakupiony produkt i odpowiednio obniży jego cenę wobec utraty jego wartości na skutek stwierdzonej wady lub innej niezgodności z umową.

2.9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia reklamacji w przypadku, gdy:

  • Wady produktu powstały z winy Kupującego, na skutek nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu;
  • Uszkodzenia produktu powstały na skutek jego prawidłowego użytkowania i są oznakami normalnego zużycia.

2.10. Koszty zapakowania i przesłania reklamowanego produktu do Sprzedawcy ponosi Kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty te zostaną zwrócone Kupującemu.

 


3. Dane kontaktowe

INFIRE Karol Lipka
ul. Obwodowa 3
11-500 Gajewo
E-mail: sales@infire.pl
Strona internetowa: ingarden-infire.pl

ul. Obwodowa 3, 11-500 Giżycko/Gajewo
+48 501 678 572
biuro@infire.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram